Pirmas įspūdis. Šampūnas “Bruknių kaspinas”

  Kaip jau kažkada minėjau – buvau Pelenėje. Vaikščiodama tenai, pamačiau “Uoga uoga” pavilijoną ir prisiminiau, kad norėjau išbandyti kokį nors šampūną. Ir taip į mano rankas pateko “Bruknių kaspinas” (su bruknėmis ir rozmarinais) – šampūnas riebiems plaukams. Mano visi plaukai nėra riebūs, bet ta dalis prie šaknų būna riebaluota.


Uoga uoga” dar viena Lietuvos populiari ekologinės kosmetikos pardavėja.

  Pirmasis įspūdis:

  • Nelabai patiko kvapas. Primena vaistus.
  • Išties veiksmingas. Net ir antrą dieną po plovimo plaukai prie šaknų atrodo minkšti.

Mano vertinimas

  • Stiprina – patvirtintas (approved).
  • Atstato – patvirtintas (approved).
  • Minkština plaukus – patvirtintas (approved).
  • Atkuria galvos odos pusiausvyrą – abejotina (doubtful).
  • Mažina plaukų riebalavimąsi – patvirtintas (approved).

  Duočiau šiam šampūnui šansą, nes iš tiesų man jis patiko. Nusipirkit ir pabandykit, ne  daug ir prarasite.

“Pelenėje” už 200ml buteliuką mokėjau 12 lt. O “Uoga uoga” puslapyje – 18.90lt

– Coliukė –

Įrašo “Pirmas įspūdis. Šampūnas “Bruknių kaspinas”” komentarų: 2

Parašykite komentarą

