Pirmas įspūdis. Lush purškiamieji tonikai

Turiu silpnybę Lush parduotuvei – negaliu pro ją ramiai praeiti, būtina nueiti į ją.  Aišku, tas pasižiūrėjimas baigiasi pinigų išleidimu Lush produktams. Taip ir buvo, buvau Panoramoj ir negalėjau ramiai praeiti pro Lush, baigėsi tuo, kad nupirkau savo sesei “Tea tree water” (arbatmedžio vanduo) purškiamąjį toniką. O kitą dieną ji taip pat mane nustebino padovanodama  man “Eau roma water“.

Šiuos tonikus galima naudoti kiekvieną dieną, tai yra tikras išsigelbėjimas kelionėse (lėktuve, mašinoje, autobuse), kai jūsų veido oda tiesiog miršta ir jai reikia atgaivos. Taip pat, šis produktas yra geras tuo, jog, jei norite pasidaryti dieną be veido prausiklių, o jums staiga užsinorėjo nueiti į parduotuvę, tiesiog pasipurški ir gali ramiausiai sau eiti. Galima vardinti ir vardinti kokiomis aplinkybėmis ar situacijomis galima naudoti purškiamuosius veido tonikus.

  “Tea tree water” yra purškiamasis tonikas skirtas pažeistai, pagalbos prašančiai odai. Arbatmedžio vanduo turi antibakterinį, antiseptinį, antimikrobinį ingridientą riebiai ar tam tikrose vietose linkstančią riebaluotis odai.

Mano sesės nuomonė: “Toks lengvas tonikas kaip vanduo su kvapu.” Karštą vasaros dieną labai atgaivina odą. Patinka tai, kad kai purškiesi ant veido, tai po to negraužia nei akių, nei veido.

Padeda nuo odos riebalavimosi? – nežinau, nepastebėjau. Naudojau jį nereguliariai, o tada, kada man reikėjo ir neturėjau galimybės prižiūrėti savo veido.

Pagerėjo oda? – gal ir pagerėjo… tiksliai nežinau… nors po purškimosi atrodo lyg būtum išsivalęs odą veido prausikliu.

Ką manai apie kvapą? – man labai patinka – toks gaivus ir neerzinantis.

Ar rekomenduotum kitoms nusipirkti tokią priemonę pabandyti? – tikrai rekomenduočiau. Ypač tiems, kurie važiuoja į kelionę ir nėra galimybės išsiprausti veidą. Man jis patiko, nes atrodo nekenksmingas (Lush yra natūrali kosmetika) ir gan veiksmingas.

  “Eau roma water” yra aromatingasis purškiamasis tonikas, kuris skirtas atgaivinti ir sudrėkinti veidą. Susideda iš levandų vandens (apskritai, levandų aromatas žinomas kaip raminančioji aromaterapija, kuri padeda atsipalaiduot, nurimti ir užmigti), rožių vanduo (žinoma kaip  prausimosi priemonė, kuri gaivina, ramina, tonizuoja, aromatizuoja odą). Asmeniškai man, kvapas nelabai patiko, gana  erzinantis, nors, ne vienas žmogus sakė, kad skaniai kvepia. Dar nedaug jo išnaudojau, nes kai turiu galimybę, labiau mėgstu naudoti veido prausiklius; nors ši priemonė tikrai labai padeda, kai esu toliau nuo namų, vandens, ne tik padeda, bet ir atgaivina.

Už 100g buteliuką mokėjau apie 18lt, kas mano manymu yra labai pigu.

– Coliukė –

Parašykite komentarą

