Spalio favourites (2013)

Šį mėnesį turiu netgi du mėgstamiausius serialus:

Pirmas būtų “(The) Walking dead“. Pagaliau sulaukiau!!! Kol kas šį mėnesį išleido tik tris serijas – pirma serija buvo keista ir daugiau kaip kokia “intro” į 4 sezoną, bet pabaiga buvo intriguojanti. Kaip ir pirmos serijos pabaiga buvo intriguojanti, tai taip ir antros serijos pabaiga buvo kraupi ir intriguojanti. Galiu tikėtis, kad ir visas sezonas bus toks įdomus kaip ir kiti.

Vienas dalykas, kuris šiek tiek sukėlė manyje nusivylimą, tai trečio sezono intro, galėtų ir ketvirtam sezonui sukurt naują/skirtingą intro.

American horror story”(Amerikietiška siaubo istorija) 3 sezonas!!! Ne daug kas žiūri šį serialą, bet manyčiau, kad jis vertas kur kas daugiau dėmesio. Visi trys sezonai yra unikalūs ir su skirtingom istorijom (1 sezonas apie vaiduoklius, 2 sezonas apie beprotnamį ir visokias šlykštybes, ateivius, 3 sezonas apie raganas), bet su tais pačiais aktoriais, tai nėra dalykas dėl ko liūdėčiau, nes kiekvieną sezoną išvysti pažįstamus veidus yra man džiugu. Visi sezonai yra vienodai įdomūs ir įtraukiantys.

Šį mėnesį atradau savo nežinau kelintą meilę ir tai yra “Crispy Bakery“. Ji yra šalia Yogio (du geriausi dalykai vienoje vietoje). “Crispy bakery” galite nusipirkti kavų/gėrimų kaip ir “Coffee Inn”, tik “Crispy Bakery” pigiau, šviežiai keptos bandelės ir sumuštiniai. Ten dar niekada neragavau nei sumuštinių, nei bandelių, bet esu užsisakinėjusi kavos. Kokybė gera, mažai sumoki ir pardavėjos malonios.

Būtinai užsukite!

Aš tiesiog džiaugiuosi spaliu, mano dievaitis – Eminem’as – įkėlė dvi dainas, kurios man labai patiko. Keistas faktas, bet Survival dainos klausausi duše.


Šį mėnesį buvau priversta žaisti (nieks neklausė mano nuomonės) “Diablo 3“. Esu girdėjus žaidimą “Diablo”, bet niekada nežaidžiau iki tol: nežinojau, ką ten daryt, ar kokia yra jo istorija. Draugai, su kuriais žaidžiu LOLą (League of Legends), privertė mane eiti žaisti Diablo 3, nes buvau susilažinusi su draugu, kad ištempsiu savaitę be LOLo ( I did it! ).

1. Filmukų grafika, kai pasakoją istoriją, yra labai graži ir gera, tai mane sužavėjo.

2. Klasių nėra nei daug, nei mažai. P.S. Aš dabar žaidžiu už Monk klasę.

3. Nesu perėjusi dar viso žaidimo, bet dabar esu antrame map‘e (žemėlapy), kur yra dykuma. Man šitas žemėlapis so far labiausiai patiko ir aš kiekvieną kartą tai kartoju. 😀

4. Žaidimas visai neblogas – siūlyčiau pažaisti.

 – Coliukė –

Reklama

Parašykite komentarą

