TOP 2 žiemos nagų lakai

   Nors ši žiema nelabai primena tą tikrąją žiemą, bet tikrai turim kuo džiaugtis. Temperatūra nėra tokia žema, kad bijotumėme išeiti į lauką pasivaikščioti. Iš dalies man toks oras visai patinka, nors girdėjau tikrai ne vieną besiskundžiantį žmogų. Deja, šį kartą nesigavo man parašyti TOP 3, bet manau,  nuo to nenukentės įrašas.

Coliuke …………………………………………………………………………………………………………………………………..

2 vieta atitenka – AVON iš kolekcijos “Diamond sparkle“ Ruby slipper. Tai yra gražios raudonos spalvos nagų lakas. Jo konsistencija sudaryta iš blizgučių. Šią spalvą galime priskirti prie Kalėdinių nagų lakų kolekcijos, bet ir kiekvienos dienos naudojimui ji irgi puikiai tinka. Šios kolekcijos buteliukų dizainas yra išskirtinis – buteliukas yra deimanto formos ir tai, manau, patraukia pirkėjus, t.y. mane. Labai tolygiai spalva pasiskirsto po nagą, bet laikymosi trukmė yra labai trumpa, apie dvi-tris dienas.

1 vieta atitenka – Catrice “10 I’m not a Greenager“.Tai yra nuostabios spalvos žalias nagų lakas. Aš negalėjau paprasčiausiai praeiti pro Catrice vitriną/stendą, nes pamačiau du tobulos žalios spalvos nagų lakus, tai buvo šitas ir kitas, kurio pavadinimo nežinau, nes buvau pakerėta spalvų, tad man nerūpėjo pavadinimas. Po gal kokių 5-7 minučių svarstymo išsirinkau šią spalvą. Labai gražiai pasidengia, užtenka tik vieno sluoksnio ir be top coat laiko 3-4 dienas.

IMG_3262

 – Coliuke –

Reklama

Parašykite komentarą

