Kovo favourites (2014)

Yup, The Notebook (Užrašų knygelė).

Esu daug gerų atsiliepimų girdėjusi apie šį filmą, bet taip ir neprisiversdavau jo pasižiūrėti. Bet vieną dieną neturėjau, ką veikti, tad draugė privertė pasižiūrėti ir aš nepasigailėjau. Galiu drąsiai sakyti, kad šitas filmas yra įrašytas į mano “Geriausių dramų“ sąrašą. Šis nuostabus romantinis filmas yra apie laimingą pabaigą, turinčią meilės istoriją. Neveltui ant poster’io parašyta: “Behind every great love is a great story“. Tai apie du jaunus žmones, kurie įsimyli vasarą ir jų meilė baigiasi tuo, jog mergina išvažiuoja į kitą miestą mokytis, o vaikinukas pasilieka savam mieste dirbti. Jis kiekvieną dieną jai siuntinėja meilės laiškus (iš viso 365), bet ji nė vieno negavo ir galvojo, kad jis ją užmiršo, tad susiranda kitą vaikiną. Bet prieš vestuves ji nusprendžia aplankyti savo miestą, kur gyveno vasarą… Kad sužinotumėte, kas nutiko, pasižiūrėkite šį filmą.

“300: Imperijos gimimas“ (300: Rise of empire), tai yra antroji “300“ filmo dalis.

Здесь кто-то есть“ (lt. “Čia kažkas yra“) – 2010 metų rusų sukurtas siaubo/mistinis serialas. Jis sudaro du sezonus. Buvau skeptiškai nusiteikusi, kai man pasiūlė pasižiūrėti šį serialą, nes galvojau, kad nieko gero nebus. Bet mano manymas nepasitvirtino: neblogas serialas, gera istorija, techniškai neblogi ir gražūs (!!!) aktoriai. Aišku, kai kur akį rėžia specialieji efektai, bet visumoje, tai nėra rodiklis, dėl kurio neturėčiau netęsti žiūrėjimo šio serialo. Vienas trūkumas, kad šį serialą galima rasti tik rusų kalba.

Gyvenime atsitinka taip, kad kartais reikia kažkokios motyvacijos ar naujo įkvėpimo kažkuo užsiimti. Dabar atėjo man toks laikas, tad neseniai, t.y. šį mėnesį, pradėjau domėtis apie motyvacinius kursus/filmukus ir t.t. Deja, jokiuose kursuose nebuvau, bet už tai radau Youtube kanalą, kuriame apie tai šneka. Atradau Actualized.org , ten vienas vyrukas pasakoja, kaip būt sėkmingu, kaip “sukonstruoti“ savo laimę, kaip save išreikšti ir t.t. Jis yra sukūręs daug video, tad esu dar nedaug mačius, bet viską žiūriu nuo pradžių. Jei norite tuo pačiu užsiimti, rekomenduoju šį kanalą.

Muzika:

Iš AHS 3 sezono

Iš WD 4 sezono

Yup, Candy Crush. Užsikrečiau nuo mamos.

Mangais užsikrečiau nuo savo geriausios draugės, kai ji man pirmą kartą davė paragauti. Žinau, kad jie daug kam nepatinka, bet jei niekada neragavote, duokite jiems šansą, nes jie skanūs!!!

Iki.

 – Coliukė –

Reklama

Parašykite komentarą

