“Pelenė“ haul

BeFunky_IMG_3454.jpg

  Šį savaitgalį praūžė kasmetinė grožio ir mados paroda “Pelenė 2014“. Šioje parodoje esu ne naujokė, lankausi trečius metus (jei neklystu). Ėjau į šią parodą šeštadienį, mano džiaugsmui tuo momentu, kai buvau parodoje, buvo mažoka žmonių lyginant su praeitas metais panašiu laiku. Daug dalykų nesipirkau, ėjau iš karto prie tikslo.

IMG_3458

  Pirmoji stotelė ir buvo paviljonas, kur ir nusipirkau šiuos nagų lakus. P.s. Šis paviljonas visąlaik susilaukia daug parodos lankytojų dėmesio. Tad nusipirkau du nagų lakus, tai OPI “Rumple’s Wiggin’ “ ir Chine Glaze “Neon&on&on“ – tai mano pirmasis China Glaze lakas ir dėl to esu labai laiminga. Ir kiti du nagų lakai, kurie skirti nagų priežiūrai ir kuriuos naudoju jaaau labai ilgai, tai Nailtek pagrindas ir Nailtek Xtra.

IMG_3457

    Negalvojau, kad sustosiu prie “Uoga uoga“ paviljono ir nusipirksiu tą patį šampūną kaip ir praeitais metais, bet kažkodėl nusprendžiau, kad man jis patinka ir nusipirkau jį. Taip pat, nuėjusi į kitą salę (papuošalų) pamačiau stendą, kur mergaitė pardavinėjo aksesuarus ir visi jie buvo kaspinėlio formos. Man kaspinėliai yra labai miela, mergaitiška ir žaisminga, tad draugėms nupirkau tokius auskariukus (nes pati nesu prasivėrusi ausų).

Jei niekada nebuvote šioje parodoje, rekomenduoju nueiti kitais metais.

Ir iki!!

 – Coliukė –

Reklama

Įrašo ““Pelenė“ haul” komentarų: 2

Parašykite komentarą

