Balandžio favourites (2014)

Balandžio mėnesis buvo labai įdomus: tiek atostogomis, tiek, kad mano draugė atvažiavo pasisvečiuot, tiek gimtadieniu. Tad ir nemažai dalykų turėsiu mėgstamiausiųjų šį bei kitus mėnesius.

Kuždesių sala“ (angl.k. ” Shutter island”). 2010 metų mistinis trileris su Leonardo Di Caprio. Šis filmas yra susilaukęs labai daug gerų atsiliepimų ir daug kas jau yra jį matęs, bet aš jį pamačiau tik šį mėnesį. Šis filmas yra tikrai vertas jūsų dėmesio, šį filmą rekomenduoju mažiausiai žiūrėti du kartus, nes pirmą kartą išgyveni kartu su veikėju, o antrą kartą giliniesi į aplinką. Netgi šitas filmas dabar užima „pačio įdomiausio filmo“ titulą.

 Martin Scorsese yra tikras genijus, kuris sugebėjo man apgauti iki paskutinės sekundės ir tai ne melas. Jei galėčiau, paspausčiau jam ranką. Ketinu ateityje pasižiūrėti daugiau jo darbų. Sužinojus faktą, kad šiame filme vaidina Leonardo Di Caprio, galvojau, kad tikrai nežiūrėsiu. Bet kaip keista, kad šis aktorius ne tik nesutrukdė filmui, bet ir puikiai suvaidino pagrindinį aktorių. Pabaiga buvo labai graži ir kiek kebloka, nes daug kas nesuprato galo, bet mano versija yra tokia: iš tikrųjų Tedis nebuvo išprotėjęs, bet tiesiog nenorėjo gyventi tokiam pasauly, kuris yra jam svetimas, nes jis aplinkui nieko neturėjo, kad jį paremtų (pvz.: šeimos) ir gyventi su tuo faktu, kad tu nužudei žmogų yra nepakeliamas, tad jis ir gale pasakė: „Geriau mirti geru žmogumi, negu gyventi kaip pabaisa“.

Būtinai pasižiūrėkite!!!

Aš esu Semas“ (angl. k. “I am Sam”).  Šis filmas buvo nuostabus ir įkvėpiantis. Nosinaičių tikrai prireikė daug žiūrint šį filmą. Toks filmas labiau patiktų merginoms ir žmonėms, kuriems patinka tokie filmai kaip „Mano sesers globėja“, „Ways to live forever“, „Adomo obuoliai“ ir t.t. Taip pat šis filmas yra įrašytas į mano „Geriausių dramų“ sąrašas.

Tai nepaprasta istorija apie Semą Dosoną, žmogų su nežymia protine negalia, kuris tiesiog pamišęs dėl garsiosios grupės THE BEATLES ir vienas, padedant artimiausiems draugams, augina dukrą. Pasakoja apie jo gyvenimą ir kaip jis tvarkosi su nesėkmėmis. Šio filmo pavyzdžiu įsitikiname, kad žmonės, kuriems Dievas kažko pagailėjo, yra labai gražios ir tyros asmenybės, kurios gali daug ko išmokyti kitus žmones.

Tai yra 2013 metų geriausias trumpametražis filmas, laimėjęs 168 Filmų Festivalyje.

J. R. R. Tolkien „Hurino vaikai“. Tai pirmoji ir anksčiausiai gauta gimtadienio dovana (per gimtadienį gavau dar dvi knygas). Ją skaičiau su pasimėgavimu. Kas yra nesusipažinęs su Tolkieno kūryba, tas gali neskaityti šios knygos, nes ji nėra tokia epinė kaip „Hobitas“ ar „Žiedų valdovo“ trilogija, bet pasakoja apie senesnius laikus.

10003909_242469849272853_84953742_n

Paveikslėlis, kurį man atsiuntė gera draugė, ir dabar jis yra nustatytas kaip mano kompiuterio dekstopo paveikslėlis. Jis visiškai apibūdina mano savijautą ir būseną.

Jau seniai norėjau išbandyt šį šampūną ir gavau jį dovanų!!! Tai yra iš Lush “I love Juicy” šampūnas, skirtas atgaivinti ir išplauti gerai galvą. Šampūnas yra vertas pabandymo,  tik man nepatinka tai, kad po to mano plaukai būna susipainioję, susivėlę.

Tai tiek. Iki kito karto.

– Coliukė –

Parašykite komentarą

