Maybelline produktų apžvalga

Esu visai skeptiška, kai kalba pakrypsta apie Maybelline firmą. Nusipirkęs jos produktų rizikuoji, lyg pirkdamas parduotuvėj apelsinus ir tikėdamasis išsirinkti nerūgščius. Tokia ir yra mano nuomonė apie Maybelline: pasižiūrėjus į šios firmos blakstienų tušus, mane nupurto, bet gauti “Color tattoo 24hr“ kreminiai akių šešėliai džiugina mane savo kokybe. Taigi šiame įraše noriu aptarti “Color tattoo 24hr“ kreminius akių šešėlius ir “Baby Lips“ drėkinamąjį lūpų balzamą.

IMG_4751

???????????????????????????????

“Color tattoo 24hr“ kreminiai akių šešėliai “45-Infinite white“, tai pirmieji mano kreminiai šešėliai. Šešėliai yra sidabrinės spalvos, savo sudėtyje turi mažus blizgučius. Kuo džiugina šie akių šešėliai? Kad jie lieka ilgai ant odos (netikrinau, ar tikrai 24h), juos galima naudoti kaip šešėlių bazę kitiems šešėliams. Blogoji pusė šių šešėlių yra tie maži blizgučiai, kurie kartais netvarkingai pasidengia, nubyra ant veido. Šešėlius galima teptis ir pirštu, ir šepetėliu. Maybelline akių šešėlius galima plauti vandeniu ir puikiai nusiplauna, aišku, lieka maži blizgučiai.

IMG_4785

“Baby Lips Balm Hydrate“ drėkinamasis lūpų balzamas, kurio laukiau gal 2 metus Lietuvoje. Pagaliau jis atsirado!!! Įpakavimas pritraukiantis akį, kvapas labai stiprus, bet skanus. Mano išsirinktas Baby Lips balzamas yra citrininio baziliko kvapo, suteikiantis SPF 20 apsaugą nuo saulės. Užsitepus gali pasirodyti kiek riebokas, bet man patinka tokie. Esu naudojusi daug lūpų balzamų, tad priartėjom prie tiesos akimirkos – užsitepus, lūpų balzamas nesusigeria į lūpas, kas ir yra liūdniausia, nes tam ir yra skirti lūpų balzamai. Gaila, bet turiu pripažinti, kad truputį nusivyliau, nes Baby Lips  yra labai išgirti, bet neatlieka savo funkcijos, tiesiog graži išvaizda. Ir manau, kad mano ilgalaikė simpatija grįžta prie Nivea “Essential care“. Nors dar nenumetu į šalį Baby Lips, dar daug jų turiu išmėginti.

Iš Maybelline firmos rekomenduoju išbandyti kreminius “Color Tattoo 24HR“ akių šešėlius, jie verti jūsų dėmesio ir pinigų, o kai ir spalvų pasirinkimas gana platus (mane vilioja “Pink gold“ spalva); Jei jūs norite išsigydyti suskeldėjusias lūpas, rekomenduoju rinktis Nivea “Essential care“ ar Neutrogena lūpų balzamą, kurie atlieka savo darbą. Bet jei jums reikia lengvo lūpų balzamo, galite išbandyti kitus Baby Lips, kurie ne tik drėkina, bet ir suteikia kažkokią spalvą.

 – Coliuke –

Įrašo “Maybelline produktų apžvalga” komentarų: 2

  1. Labai šaunus įrašas! Džiaugiuosi, kad aprašei “Baby lips“ lūpų balzamą, nes vis norėdavau jį nusipirkti, tačiau dvejodavau, nes nežinojau, o koks jis iš tiesų yra. Ačiū, dabar žinau 🙂 Kartais išgirti produktai visai nebūna geri 🙂

Parašykite komentarą